2013. október 24., csütörtök

Végzetúr szerepjáték

Hát elkezdtem vele játszani, aztán elkezdtem írni ezt a bejegyzést. Hát ha jól látom kb. 10 perc játék után már őskőre lenne szükségem... Az őskövek a játék fizetős szolgáltatása, de nem adom fel próbálkozok tovább.

Végzetúr ingyenes játék

A játék nagyon jónak tűnik, a kvízkérdések viszont valahogy nem ide illenek, ez egy fantázia világ vagy egy legyen ön is milliomos vetélkedő?

Elértem az 5. szintet valamiért nem tudtam még legyőzni senkit :(

Egy újabb nap amikor beléptem a játékba, és már kicsit körvonalazottnak tűnik a dolog kezdem megszokni, most épp szeretnék már egy portyázást megnyerni. Sikerült :)

Úgy tűnik megtaláltam a módját annak is, hogy  nehéz munkával templomkristályokat szerezve őskövekre tegyek szert. Sajnos az őskövek elengedhetetlenek ebben a játékban, úgyhogy szükség lesz ezekre odafigyelni.

Összességében elmondva ez egy nagyon jó egyedi fejlesztésű játék, elég nagy múltra tekint vissza és jó játékélményt nyújt. Mindenkinek ajánlom próbálja ki.

Ja ha lehetséges a fenti banneren keresztül regisztráljon a játékra hogy kapjak utána egy kis jutalmat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése